torstai 8. toukokuuta 2014

Avaruus loppuu ässään


Kerroin Artolle juttuja avaruudesta. Kerroin muun muassa valkoisista kääpiöistä ja mustista kääpiöistä ja siitä, että viiden miljardin vuoden päästä auringosta loppuu energia. Aika hullu ajatus. Kerroin myös, että kuu on tähti. Olinpa tyhmä, koska ei se ole.
Arto sanoi, että maailmassa on paljon juttuja joita ei voi ymmärtää. Se on ihan totta ja se ärsyttää vähän.


 Olen juhlinut liikaa. Podin elämäni kamalimman darran. Olen ollut kovin onnekas ja yleensä säästynyt tuollaisilta. Kikan laulaminen karaokessa ei ole vieläkään hyvä idea. Nyt ymmärrän senkin.
Joku hassu sanoi Artoa Jared Leton näköiseksi ja mä meinasin tikahtua nauruun. Se oli hauskin juttu varmaan sataan vuoteen.
Lintsasin viikon lenkkeilystä ja jumpasta. Välillä on ihan okei olla vähän hullu.

Kajaanin spurgut on kaivautuneet koloistaan ja asettuneet vakipaikalleen bussipysäkille vastapäätä Alkoa. Aika surullista mutta onko hei enää selvempää kesän merkkiä olemassa. No ehkä jotku muuttolinnut mutta mä en tiedä niistä helvettiäkään.

7 kommenttia:

  1. Haha voi että, tää oli varmaan päivän hauskin ja kivoin postaus! :'D Sulla on kyllä sitten kiva blogi! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos ihana Krista! ♥ Välillä kyllä mietin, että mitä helvettiä mä tänne kirjoitan. :D

      Poista
  2. Olipas ihanan koominen postaus :D Spurgut on kyllä oiva kevään merkki ja kallioilla ryyppäävät teinit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne kans! Ja sit myös ne maailman kamalinta ääntä pitävät mopot, joiden ääni kuuluu kilometrin päähän hyi!

      Poista
  3. Silla on kyl tosi kiva ja omaperäinen kirjoitustyyli!

    VastaaPoista
  4. Äää puhelin..! Silla = sulla! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Eveliina, kiitos. ♡ nää on näitä parhaimpia kommentteja mitä voi saada. Ja hei mun toinen nimi on Eveliina! Se on hyvä nimi. :)

      Poista