tiistai 10. syyskuuta 2013

Muumijuttuja ja maailman söpöin mekko



Vähän muumijuttuja pitkästä aikaa. Äiti, isi ja Niina oli ostanut mulle lahjoja. ♥
Tämä uusi Muutto-sarja on aivan liian söpö ja multa puuttuu enää vain yli puolet näistä.
Tästä muumijutusta on tullu mulle vähän kuin toinen harrastus kenkien lisäksi.
Musta on ihan ok omistaa ainakin 45 muumimukia, kolme kannua, yksi keksipurkki, kaksi kulhoa, yksi piirakkavuoka ja vielä yksi purkki. Rakastan muumeja.



Mulla on myös uusi ihana kissamekko. Se on hm:ltä ja varmasti söpöin, jonka olen ikinä nähnyt.
Se on kovin lyhyt mulle. Vilautteluriski on hyvin suuri enkä halua nolata itseäni. En anna sen kuitenkaan estää mua rakastamasta ja pitämästä sitä. Voin leikkiä, että se on tunika.

Seuraavaksi hankintalistallani voisi olla kokovartalopeili.

10 kommenttia:

  1. Kiva blogi sulla! :)

    Terkuin: www.hennanblogii.blogspot.com ♥

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Se on kyllä älytsin kiva ja ihan lemppari tällä hetkellä. <3

      Poista
  3. Aivan ihana mekko! Henkkamaukan mekot vaan tosiaan tuppaa olemaan TODELLA lyhyitä, että pylly vilkkuu ja vyötärö on lähempänä rintoja kuin oikeaa vyötäröä. sinänsä jännä, koska mallit ovat yleensä jotain 180cm ja sitten normaalille ihmiselle ei meinaa pituus riittää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta! Ihme juttu.
      Mutta aion pitää tästä siitäkin huolimatta. Tämä on liian ihana. ♥

      Poista
  4. Tuo uusi muumi"teema" on niin ihana! Just ostin ystävälle synttärilahjaks samaiset astiat :-) Ja vautsi miten söppänä mekko!

    http://heavenonearth-juuuli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mekko on söpö! Olen rakastunut siihen. ♥ Ja uusiin muumijuttuihinkin!

      Poista
  5. Ihania muumijuttuja! Itse olen vain nähnyt niitä mukeja ikinä - tuo kannu on ihan mahtava! Ja tuo muumiteema on kyllä aivan ihana. :) Olen tosi kateellinen!

    http://raindeerpants.blogspot.co.uk/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muumit on ihan lemppareita! ♥
      Luulisin ainakin, että isoista kaupoista löytyisi muitakin kun mukeja. Kannattaa olla tarkkana! :)

      Poista