sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Varmaankin maailman paras synttärilahja

Sons of Anarchyn 5. tuotantokausi ja hullun paljon töitä. Niistä oli mun viikonloppu tehty.
Niin ja väsymyksestä.

Puhuin juuri Kaisan kanssa puhelimessa ja aaa, minun synttäreistä tulee vähintäänkin täydelliset.
Kaisa tulee Kajaaniin! ♥ Ihan vain minua varten. Tai niin minä luulen. Kamalaa ja ihanaa.
Nyt viimeistään alan laskemaan päiviä h-hetkeen. Päivään jolloin juhlitaan kovasti. Niitä on tasan 20.
Itse päivään, jolloin vanhenen mutta en viisastu, on yksi enemmän.
Tämä on varmaankin maailman paras synttärilahja. Voi että!


Uuh, ihana muija tuo Kaisa. Vuoden 2008 Pipefest oli legendaarinen. Ensimmäinen oikea festarini ikinä.
Hyviä ystäviä, hyviä muistoja. Olin tuohon aikaan kovan luokan räppityttö. Joo-o.
Kuskasin mm. Herrasmiesliigaa meidän isän -95 vuoden punaisella Toyota Corollalla ja luukutin räppiä sen minkä kerkesin ja Corollan kaiuttimista irti sain. Naurattaa.
Mutta silloin se oli hirveen makeeta ja suuri kehuskelun aihe. Hulluja aikoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti