maanantai 24. syyskuuta 2012

Tyhmä työviikonloppu

Musta tuntuu, että mun viikonloppu meni vaan töissä juostessa ja nukkuessa. Taas.
Tämmöiset viikonloput on aivan pyllynreiästä. Tuntuu että elämä on kovin tylsää ja normaalia.
Onneksi Kaisa tuli pikkuveljensä kanssa lauantaina meitä viihdyttämään. Meillä oli kovin hauskaa.
Kokkailtiin herkkutortilloja ja pelattiin Trivial Pursuitin Disney-versiota sekä Aliasta.
Oltiin Kaisan kanssa oikea dreamteam ja annettiin pojille selkään. Milloinkahan viimeksi olen nauranut yhtä paljon kuin lauantai-iltana.


Hahaa, Lauri Tähkä-silmä iskee. Harmi vaan, että se ei näy tässä kuvassa hyvin. :(


Konstan kanssa on kiva köllötellä muumipeiton alla. ♥
Minun pikkuinen on kasvanut ihan hirveen paljo.
Kohta se ei enää ole pikkuinen vaan iso ja lihava niin kuin Kaapo.


Postimies kävi äsken ja toi mulle paketin, jossa oli mm. näin söpöjä lounasrasioita Blipolta.
Tietämättömät voi suunnata osoitteeseen http://www.blippo.com/store/.
Menetin saman tien sydämeni näille kun nämä näin. Lyön vetoa, että ruoka maistuu näistä paljon paremmalta kuin tavallisista rasioista. Olen ihan varma!


Entäs sitten tämä minun pakkomielteeni? Lievä sellainen.
Niina oli maailman paras isosisko ja kävi Oulun Stockmannilta ostamassa mulle tämän uuden ihanuuden. Muki on Stockmannin 150-vuotis juhlavuoden kunniaksi tehty.
Luin jostain nettisivuilta miten ihmiset jossain päin Suomea oli ostanu näitä kymmeniä kerralla ja hätäilinkin, että en saa omaani ikinä. Olisin ollut kovin surullinen.
Kuinkahan moni muki löysi lopulta tiensä ylihinnoiteltuna huuto.netin sivuille. Ihan vihastuttaa!


Tilasin HM:ltä muutama viikko takaperin tällaisen karvaliivin ja siitä on ehdottomasti tullu mun lemppari.
Se on niin pehmeä ja pörröinen. Artokin tykkää kovin.
Olen ajatellut tilaavani tuolle kaverin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti