maanantai 3. syyskuuta 2012

25 faktaa

Ajattelin tehdä itsestäni tällaisen tietopläjäyksen, koska viimeisimmästä postauksesta on taas joku ikuisuus aikaa. Varmaan olisi myös kiva, että tietäisitte minusta jotain.
Minulla on ensimmäinen viikko töitä takana, joten en ole paljon muuhun kerinnyt keskittymään.
Lauantaina tosin kävin kuppilassa katsomassa rokkibändiä.
 Bändin pojat oli kovin rämäpäisiä tapauksia.
Tarkoitus oli kuunnella keikka ja lähteä sen jälkeen kotiin ja kömpiä peiton alle nukkumaan. Sunnuntaiaamuna oli aamulla töihin meno. Miten kävikään.
Kolmen aikaan yöllä nukkumaan ja reilun kolmen tunnin yöunilla töihin. Jes!
Tosin minulla meni töissä vaan muutama tunti. Kotiin selvittyä meninkin heti takaisin nukkumaan ja nukuinki pitkälle päivään.

1. Olen syntynyt 24.2.1990

2. Asun Kajaanissa, enkä varmaan tule lähtemään täältä kulumallakaan.

3. Muutin virallisesti vasta kuukausi sitten poikaystäväni Arton kanssa saman katon alle, vaikka todellisuudessa oltiinkin asuttu jo varmaan kaksi vuotta yhdessä.

4. Meillä on maailman ihanin kissa, Kaapo.

5. Ensi viikon sunnuntaina Kaapo saa kaverin, enkä malta odottaa, että saan sen pienen söpöläisen kotiin.

6. Olen valmistunut lukiosta 2009.

7. Kesäkuun 7. päivä valmistuin lähihoitajaksi.

8. Tällä hetkellä työskentelen vanhusten kotihoidossa.
Enpä olisi vielä jokin aika sitten uskonut.

9. Olen 173cm pitkä.
Joskus olen miettinyt, että olisi siistiä olla vielä pidempi. Arto on nimittäin 193cm ja silloin tällöin tunnen itseni aika lyhyeksi hänen seurassaan.

10. Olen oikea nettishoppailufriikki.

11. En voi sietää BB:tä.
Silti välillä huomaan katsovani sitä, mikä ärsyttää vielä enemmän.

12. Olen Facebook-addikti!

13. Kerään muumimukeja.
Tällä hetkellä niitä löytyy melkein 40 kpl. Aina silloin tällöin mietin miten paljon niihinki on saanu rahaa tuhlattua. Mutta ne on vaan niin kovin ihania.

14. Haluaisin osata soittaa kitaraa.
Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että näillä sormilla minulla ei tule koskaan olemaan minkäänlaisia mahdollisuuksia.

15. Haluaisin kaksikerroksisen omakotitalon jossa olisi puoliympyrän muotoinen parveke.
Ihan niin kuin Aladdinissa on Jasminella.

16. Vihaan tiskaamista.

17. Minulla on kaksi vuotta vanhempi sisko, Niina.

18. Haluan tulevaisuudessa kaksi lasta.

19. Tykkään laittaa ruokaa ja toivonkin, että tulevassa kodissamme olisi iso ja hieno keittiö.
Tämä meidän nykyinen kun ei ihan yllä sille tasolle mistä haaveilen.

20. Olen varmaan miljoona kertaa päättänyt aloittaa laihduttamisen. Tuloksetta.

21. Pikkutarkkuus on sellainen piirre itsessäni, jota tietyissä asioissa inhoan.

22. Haluaisin uuden tatuoinnin ja olenkin miettinyt ja etsinyt mallia/inspiraatiota sitä varten varmaan viimeiset kaksi vuotta.

23. Myöhästyminen on yksi paheistani.
Tosin olen tässäkin asiassa petrannut viime aikoina huomattavasti.

24. En voi sietää tötteröiviä ihmisiä liikenteessä.

25. Haluaisin oppia kävelemään korkkareilla.
Siis sellaisilla superkorkeilla.




Tässä tämä meidän nykyinen karvaturriainen ja tuleva isoveli. ♥
Välillä mietin, että onkohan tuo kissa sittenkin koira. Odottelen kovasti, että millon se alkaa haukkumaan.
Jännittää hieman, miten Kaapo ottaa vastaan uuden tulokkaan.


Pieni maistiainen tulevasta vauvasta, jonka nimeä en vielä paljasta. Miten toinen voi ollakin niin ihana! ♥ Raukka nukahti minun syliin kun käytiin lauantaina tätä söpöläistä katsomassa.

2 kommenttia:

  1. Aivan ihana kissa teillä. HArmi kun ite oon allerginen kissoille, mutta nyt on pieni koiran pentu eläinkuumeeseen. Tykkään myös tuosta siun tatuoinnista. Iteltäki löytyy ja kiinnittää aina huomiota muihin joilla on + Tykkään siun tyylistä :)

    VastaaPoista
  2. Vo hyvänen aika miten ihana kommentti! ♥ Paljosti kiitoksia.
    Jos luit ihan oikeasti tänne asti minun pöhköjä juttuja niin olet kyllä ihan ykkönen!

    VastaaPoista